مروری بر لکسوس UX 300e جدید

Lexus-Ux300e-2-Blog

مروری بر لکسوس UX 300e جدید

چه کسی فکرش را می‌کرد که انقدر طول می‌کشد تا کارخانه لکسوس اولین خودرو تمام باتری خودش را بسازد.کارخانه لکسوس البته معتقد است که این زمان بهترین زمان برای ورود به دنیای خودروهای تمام باتری است.
استراتژی لکسوس در اروپا به این شکل است که طی سالیان آینده با مدل‌های قدیمی CT و IS و RC کوپه خداحافظی کند و تولیدشان را متوقف کند، و کم کم به سمت تولید خودروهای تمام باتری پیش برود.
لکسوس UX 300e بسیار پر سروصدا ظاهر شده است و بسیار خوش طراحی می‌باشد. کارخانه لکسوس برای این مدل از خودرو خویش زمان زیادی را در جاده‌های انگلستان صرف کرده و از راننده‌های بسیاری برای آزمایش این خودرو استفاده کرده است.
داخل لکسوس UX 300e هم مانند سایر مدل‌های لکسوس می‌باشد و دارای زیبایی منحصربه فردی می‌باشند.لکسوس UX 300e دارای هدلایت ال ای دی،سنسور پارک سرتاسری،دوربین رانندگی خودکار،سیستم کاربری اندروید و آی او اس و همچنین سیستم پیشرفته امنیتی می‌باشند.
در مدل‌های فول تر این خودرو کارخانه لکسوس از چرم داخلی،سیستم کی لس،سانروف،سیستم شارژ بی‌سیم موبایل،نمایشگر بزرگتر و همچنین سیستم رهیاب قوی تر استفاده کرده است.
قیمت پایه این مدل تمام باتری لکسوس 10هزار پوند بیشتر از سایر مدل‌های هیبرید لکسوس می‌باشد.کارخانه لکسوس اعلام کرده که مدل پریمیوم این لکسوس در انگلستان غوغا خواهد کرد و تقاضای زیادی برای این خودرو وجود دارد.
همان طور که انتظاش را داشتید نسخه پریمیوم این خودرو دارای موتور 150KW قدرتمندی می‌باشد که خودرو را از چراغ‌های راهنمایی رانندگی دور نگه می‌دارد.شاسی سبک این ماشین حس رانندگی چابک و همچنین جلوبندی ضد لرزشش حس راحتی و آرامش را منتقل می‌کند.از رقبای لکسوس UX 300e می‌توان هیوندا کونا برقی با قیمت 38.5 هزار پوند، کیا e-NIRO با قیمت 36.195 هزار پوند و پژو e-2008 با قیمت 35.190 هزار پوند اشاره کرد.